dijous, 18 de novembre del 2010

Entrevista a El Punt

Avui dijous apareix l'entreevista que em van fer ahir a El Punt
 http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.elpunt.cat%2Fnoticia%2Farticle%2F3-politica%2F17-politica%2F332387-amb-la-independencia-no-necessitem-els-peatges.html%3Fcks_mnu_id%3D196&h=b4847,
Vull puntualitzar en aquest diari que l'entrevista va ser moooolt més llarga, vam parlar de molts temes, que haurien pogut interessar al lector, amb tranquil.litat i sense límits; però el periodista només tenia aquest espai i ha posat el que ha pogut. Cal agrair aquesta sensibilitat democràtica i catalana als mitjans més locals, com ahir mateix en el debat en què vaig participar a l'Escola Anxeneta organitzat per l'Associació de Veíns de l'Havana, ja que si més no algú ens dóna una mica de veu en una campanya tan absolutament censurada /silenciada pels grans mitjans de comunicació pel aqeu fa a la gran activitat de SI.
Val a dir que no són "quatre anys" que fa que visc a Argentona, els 4 anys són els que m'he passat venint al Maresme cada setmana, concretament a Mataró per raons d'amor, i per això vaig poder participar activament en la campanya de Mataró Decideix. Quan el periodista em va preguntar sobre els peatges vaig aprofitar també per recordar que Erc va fer de la supressió dels peatges la seva bandera electoral, fent concentracions i de tot, però quan va arribar al govern no va moure ni un dit per acabar amb aquest abús als ciutadans. El periodista també em va preguntar per la figura de Laporta i la seva fama, i jo vaig fer un elogi de l'audàcia, intel.ligència i compromís independentista, del primer líder de la Independència procedent de la burgesia catalana. No és exacte que no farem una "oposició radical" en el Parlament sinó que no serà "radicalista" de dir no a tot, ja que si es fa alguna proposta que pot beneficiar als catalans hi votarem a favor. Vaig parlar també del compromís per la regeneració democràtica, i vaig respondre a divderses preguntes centrades en la possibilitat que "l'amalgama de gent diferent que integren SI" dient que després de 20 anys demanant que hi hauria d'haver més unitat entre els catalans, un cop que assolim un grau important d'unitat a SI és curiós que se'ns digui que som gent massa diferent i que això és un error. Una paradoxa que no podem acceptar, estem orgullosos de la diversitat d'idees i ideologies i procedències que omplen Solidaritat Catalana. També em van preguntar sobre el tema de la unitat amb Rcat i vaig marcar distàncies amb la manera de fer del seu dirigent, tot i reconèixer que defensem gairebé el mateix, nosaltres, però, ens comprometem a no disoldre'ns després de proclamada la independència perquè volem consolidar el nou estat de la Catalunya independent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada