dimecres, 24 de novembre del 2010

Mai votaria CiU

Acabo de parlar per telèfon amb una coneguda meva i m'ha dit que després de votar Erc diverses vegades ara es planteja votar CiU (sic). Avui escriuré a raig fet, amb tota la indignació iterna d'una situació insostenible, d'un autoengany immens! Em pregunto si tenim remei els catalans! Et deixes enredar pels independentistes nominals que renuncien a la Independència a l'arribar al Parlament i ara anem a parar a la IMPOSTURA de sempre de CiU? Un amic de la filla de la meva companya que tot l'any es passa fotent la bronca contra el nacionalisme català, contra la imposició del català i tota la merda típica dels irresponsables del PP, i que és militant d'aquest partit, ens diu fa un parell de dies que votarà CiU perquè són les eleccions regionals, a les de l'estat ja vota PP. Voleu participar de la impostura de votar al costat d'aquesta gent? Voleu que al nostre país canviï res? Ja us està bé aquest Parlament de fireta que no serveix per res? ja us està bé que ens continuin robant 22.000 milions d'euros anuals i que l'única recepta de CiU sigui la mentida del "concert econòmic" impossible d'assolir dins Espanya?
Abans de votar CiU aneu a prendre el sol i no encariu encara més el vot per la Independència de SI. Voleu votar CiU? reconeixeu que no sou partidaris de la Independència, que ja us està bé l'esclavatge i l'espoliació que patim. Que us doneu per vençuts, que no hi ha res a fer.  Jo, ciutadà lliure i català,MAI votaria CiU faltaria al respecte als meus pares, als lluitadors per la llibertat, a la democràcia autèntica que aquí i arreu és la Independència!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada