dilluns, 29 de novembre del 2010

Alegria Independentista

En el darrer article vaig avisar que alguna cosa estava canviant en aquest aviso que si fem les coses bé, dels 4 diputats en 4 mesos podem passar als 40 diputats en 4 anys. I amb els vots de diputats d'altes partits proclamar la Indepèndència.
Avui tinc una llarga llista de temes de què no podré parlar a fons: el fracàs dels dirigents d'E (abans Erc) pel seu liquidacionisme de l'independentisme real; fracàs de la proposta "votaindependència" de Xavier Mir, el vaig avisar a temps i ell només es va enfadar; greu irresponsabilitat dels independentistes dels grups tipus Garriga Trullols (IPECC) perquè han fet perdre el diputat independentista per Tarragona (gràcies Trullols), ara us haurieu de limitar a l'única cosa que sabeu fer: organitzar viatges; les responsabilitats que caldrà demanar a Salvador Cardús en la seva guerra implacable contra SI; la ceguesa de Carretero que ha fet perdre un segon diputat per Girona, entre altres maldecaps que ens podríem haver estalviat; la covardia malaltissa dels intel.lectuals prestesament sobiranistes.
Avui entre l'independentisme real de SI: alegria i enorme responsabilitat per organitzar el nostre projecte: tots hi teniu la porta oberta, com la tenieu el dia que es va presentar SI. Jo hi vaig acudir i no me'n penedeixo. Alegria! com diu Antònia Font

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada